Serviceavtal

Att teckna ett serviceavtal med oss innebär att anläggningens funktioner kontrolleras med jämna mellanrum t ex årligen. Detta bör man göra för att anläggningen ska behålla samma standard som när den installerades. Batterier kontrolleras och byts enligt föreskrivna intervaller för att systemet ska fungera störningsfritt vid ett strömavbrott. Vi kontrollerar att samtliga larmgivare såsom IR-detektorer har rätt bevakningsområde och ej är avskärmade p.g.a. ombyggnationer i lokalerna. Vi utför larmöverföringsprov till larmcentralen på samtliga karaktärer för att säkerställa en säker larmöverföring. Kunden får ett testprotkoll med status på anläggningen samt föreslagna åtgärder. Naturligtvis meddelar vi innan en servicetekniker kommer vilket ger kunden tid att tänka över och diskutera eventuella önskningar på ändringar eller kompletteringar. Dessa justeringar kan då planeras in och utföras vid avtalsbesöket. Eftersom våra tekniker utför allt från installation till programmering kan kunden alltid få support av en och samma tekniker.

Som kund är du alltid välkommen att ringa direkt till våra tekniker vilket är uppskattat. På detta sätt kan det mesta lösas smidigt per telefon.

Genom att teckna serviceavtal med oss kan du som kund vara trygg och veta att du har en anläggning som fungerar och som underhålls löpande. Detta gör att man slipper kostsamma akututryckningar av jourtekniker.

 

Roxnäsvägen 14
Box 1928
791 19 Falun

Sverige

010-483 40 60

Öppettider vardagar 7:00-16:00

Låsservice Leksand

Tisdagar 12.00-15.30
Torsdagar 12.00-15.30

Järnavägen 11

793 33 Leksand

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • YouTube - White Circle

 ©  2018 Göthes Säkerhet AB

Vi använder cookies för att tillhandahålla de tjänster och funktioner som erbjuds på vår hemsida, och för att ge våra användare en bra upplevelse. LÄS MER

Ring vår Order & Kundservice